D
Ik krijg de app niet aan de praat
‘Ik krijg de app niet aan de praat!’ Lukt het niet om in de Rep en Roer Oefenapp te komen, op je telefoon of in de portal van de app? Hier vind je een paar tips.
Portal – telefoon
De kinderen loggen in op de app die ze gedownload hebben op hun telefoon. De leerkracht richt de app in op de portal van de app zodat de kinderen hem kunnen gebruiken. Je komt in de portal via je account.
In de portal
- Heb je in de portal van de app de naam of namen van de leerlingen/jezelf opgeslagen?
- Heb je het instructiefilmpje al bekeken? Dat vind je in de blog Wat moet ik doen om de app te gebruiken.
Werkt dit niet? Dan kun je het volgende nog proberen:
- Verander je wachtwoord en probeer het opnieuw
- Log eens in met een andere browser (bijvoorbeeld Chrome of Safari), verwijder een naam in de portal en zet hem er opnieuw in. Sla hem op en probeer opnieuw in te loggen op je telefoon
Op je telefoon
- Voer je bij de app op je telefoon ook de tussenstreepjes in? Dat moet wel namelijk.
- Het is aan te bevelen zelf als leerkracht de app ook te downloaden, zodat je weet hoe het werkt.
Werkt dit niet? Dan kun je het volgende nog proberen:
- Haal de app even de app van je telefoon en zet hem er opnieuw op.
- Zet je telefoon uit en zet hem weer aan
- zorg dat je een goede Wifiverbinding hebt.
Werkt het allemaal niet? Neem dan even contact met ons op: info@repenroer.nl
Bekijk hier meer blogs en vlogs over de app.
Vorige artikel
De technische doorloop Wie was Chet Baker?